Rabu, 23 April 2008

Proses Tak Selalu Berjalan Mulus

Setiap hari hidup terus berjalan tanpa kenal henti, waktu terus berputar menembus zaman, tak terasa tiga bulan ini saya bekerja disebuah perusahaan swasta di jakarta. Capek sudah pasti didapatkan karena itu merupakan konsekwensi bekerja, namun yang hilang sekarang adalah semagat mengejar mimpi dan cita - cita. Salah satu alasan yang menyebabkan saya pergi ke jakarta adalah ingin mendapatkan ilmu bekerja, ilmu di lapangan, karena selama di bandung saya berkutat dengan buku dan teori - teori selama mengajar. Saya bertekad ke jakarta sebagai serang pembelajar, sebagai orang yang berniat belajar, seperti yang dikatakan oleh Nabi SAW dalam sebuah sabdanya ".. Barangsiapa yang berangkat dalam mencari ilmu maka dinilai sebagai amalan jihad..". Belum berapa lama saya bekerja kejenuhan mulai nampak, rasa bosan mulai menggoda diri, nampaknya suasana kerja mulai mengganggu untuk mengajak saya hengkang dari perusahaan ini. Mungkin memang saya tidak akan terus melulu disini, karena saya punya cita - cita yang lain. Tapi cukupkah waktu 3 bulan ini menjadikan saya lebih bijak di lapangan? lebih teliti dan cekatan ketika bekerja? mungkin masih harus terus di uji..!

Hari senin yang lalu sayapun mengikuti sesi interview dengan sebuah sekolah swasta, Alhamdulillah berjalan dengan lancar. Ditawarkan ngajar di SMK di daerah Tj. Priok dengan salary yang mendekati dengan yang sekarang. Jawabannya masih ditunggu, meski orangtuaku sungguh sangat berharap saya bisa keterima disana tetapi hanya Allah yang menjadi tumpuan harapan, Yaa Allah saya sudah berupaya maksimal semampu saya bekerja dan belajar disini, Tunjukanlah jalan yang terbaik pada saya untuk menggapi cita dan tujuan hidup. Satu yang saya lebih harapkan adalah Engkau Ampuni setiap dosa dan kesalahan, dibimbing berada pada jalan yang benar (ISLAM), istiqamah dalam menjalankannya dan dijadikan khusnul khatimah pada akhir hayatnya..amiin


Salam
Oki Teguh Karya

1 komentar:

Unknown mengatakan...

Amin ya robbal alamin...
Mugia Alloh ngabulkeun sadaya pamundut salira...

Kang, masih emut ka abdi?
Apanan tipayun mah kantos sakelas sareng abdi teh nalika sakola di SMK.
Saleresna mah abdi teh ngaraos ragu bade ngintukeun comment ieu teh.
Keur mah eukeur ngetikna oge masih ku sawelas ramo,
katambih deui abdi teu tiasa kanggo cumarios dina blog.
Nanging kacida bagjana anu salami ieu ku pribados teu weuleh digogling,
geuningan aya we salah sahijina anu kapendak,
sareng teu lian jalmina kang Oki pisan anu ganteng maranteng
alias kasep gumasep tea...

Muhun kitu geuningan kang,
perkawis pasualan kahirupan mah urang teu tiasa kumaha kanggo nebakna,
sakapeung heuheuy, malah seuseueurna mah deudeuh teuing...
Kitu ge ketang kanggo abdi jalmi anu teu sabaran, Insya Allah akang mah henteu kitu.

Dupi ayeuna teh dumuk dimana, sareng kana naon padamelan akang teh?
Upami aya waktos mah hoyong pisan papendak sareng rerencangan nalika masih keur sakola teh.
Sigana tos kaparendak jalanna nu saranesna mah. Da nguping wartos mah ti antarana aya nu janten guru,

aya nu janten ustadz, aya nu janten polisi, aya nu damelna di luar nagri, oge seueur nu kenging padamelan

di pausahaan anu kawilang bonafit atanapi tos gaduh nami, tapi teu sakeudik oge anu toh kulawargaan.

Boa-boa sigana mah akang oge tos incuan (hehe...)!

Abdi ayeuna dumuk di Karawang,
sapertos nu tipayun-tipayun abdi teu acan tiasa mandiri,
masih keneh ngiring ka nu janten wargi.
Upami padamelan teu sapertos nu lian tiasa diandelkeun,
anu matak dugi ka ayeuna masih begini-begini saja...

Nyaeta kitu sagalana kumaha amal perbuatan sorangan keneh...
Handeueul teu cukup ku handeueul...

Eh, kang punten nya yeuh abdi nyariosna nganggo basa Sunda
sanaos bari jeung teu puguh undak usukna!
Sanes kunanaon salami kirang langkung aya genep sasihan mah nuju
ngeureuyeuh uprak-oprek ngabasa-Sundakeun sesuatu...
Sareng deui bilih lepat yen ieu teh kang Oki nu abdi maksad.
Upami leres, sok atuh enggal waler...

Ku abdi diantos pisan sharing elmuna.
Supados rada pinter kitu tah...!


Salam,
Ayi Suhendar